ძვირფასო მომხმარებლებო,
გვსურს გაცნობოთ, რომ კომფორტ სერვისის ხელშეკრულების ფარგლებში, ვაზუსტებთ გარკვეული მომსახურების გაწევის პირობებს:
დამატებით, გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ სალარო აპარატის დაზიანების შემთხვევაში (თუ კი ასეთი დაზიანება გამოწვეულია არასწორი მოპყრობის, ან ხანგრძლივი გამოყენების (ცვეთის) შედეგად), დაზიანების აღმოფხვრის სურვილის შემთხვევაში, მომხმარებელი გადაიხდის შეკეთების ან/და სათადარიგო ნაწილების საფასურს, რომლის ოდენობაც დგინდება GSN-ის მიერ.
მომსახურებასთან დაკავშირებული ზემოთ მითითებული დაზუსტებები და განმარტება ვრცელდება ყველა აქტიურ კომფორტ სერვისის ხელშეკრულებებზე, რომელიც გაფორმებულია სალარო აპარატებზე, ხელშეკრულებაში მითითებული შესაბამისი DY ნომრით.
კომპანია GSN დაზუსტებული პირობების და განმარტების შესაბამისად მომსახურებას განახორციელებს 2021 წლის 1 სექტემბრიდან
წინამდებარე განცხადება კომპანია GSN-ს არ ართმევს უფლებას, რომ სურვილისამებრ შეცვალოს დადგენილი მომსახურების საფასური.
მომსახურების პირობებთან დაკავშირებით ნებისმიერი კითხვის არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ შეტყობინება გამოგვიგზავნოთ შემდეგ ელ. ფოსტაზე: info@gsn.ge
GSN ექსპრესს სერვისის ფასების ცვლილება
სააბონენტო მომსახურების საფასურის ცვლილება
როგორ მოვაგვაროთ ERROR 109 და GPRS NET ERROR
ცვლილება სერვისის ფასებზე
სალარო აპარატების შეცდომების კოდები და მათი განმარტებები
როგორ გადავიხადოთ სააბონენტო მომსახურების ღირებულება?