,,ჯორჯიან სერვის ნეთვორკი’’ (GSN) 2011 წლიდან მოღვაწეობს ქართულ ბაზარზე და სალარო აპარატების, POS სისტემებისა და სავაჭრო პროგრამული უზრუნველყოფის ყველაზე დიდი დისტრიბუტორია. დეტალური ინფორმაციის მისაღებად შეგიძლიათ ეწვიოთ კომპანიის ოფიციალურ ვებ-გვერდს www.gsn.ge
ჯორჯიან სერვის ნეთვორკი (GSN) თბილისში აცხადებს ვაკანსიას სავაჭრო პროგრამა, ,,აი ქეშ’’-ის მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე (კომუნიკაცია სატელეფონო, ელ. ფოსტის და ონლაინ ჩატის მეშვეობით).
პოზიციის დანიშნულება:
,,აი-ქეში’’ წარმოადგენს ქლაუდზე დაფუძნებულ კაფე-რესტორნებისა და ნებისმიერი სავაჭრო დაწესებულების სამართავ მარტივ პროგრამას. მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტის მთავარი მოვალეობაა ,,აი-ქეშის’’ მომხმარებლებთან სატელეფონო კომუნიკაცია და მათი დახმარება.
ჩვენ გთავაზობთ:
ძირითადი ფუნქცია/მოვალეობები:
აუცილებელი მოთხოვნები:
დამატებითი მოთხოვნები:
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 25 ივლისის 18:00 სთ-მდე მისამართზე: vacancy@gsn.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა.
რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ეთანხმებით, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, დამუშავდეს და შენახულ იქნას. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებისას "ჯორჯიან სერვის ნეთვორკი" ხელმძღვანელობს პერსონალური მონაცემების დაცვის საქართველოს კანონმდებლობითა და საერთაშორისო სტანდარტებით. პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია დადგინდეს კანდიდატის შესაბამისობა ვაკანსიის მოთხოვნებთან. კანდიდატის მონაცემები ინახება არაუმეტეს 1 წლის ვადით.
გისურვებთ წარმატებებს!