ძვირფასო მომხმარებლებო,
მომსახურებასთან დაკავშირებული აწ უკვე გამოქვეყნებული დაზუსტებები და განმარტება ვრცელდება ყველა აქტიურ კომფორტ სერვისის ხელშეკრულებებზე, რომელიც გაფორმებულია სალარო აპარატებზე, ხელშეკრულებაში მითითებული შესაბამისი DY ნომრით, გარდა კორპორაციულ კლიენტებთან გაფორმებული ხელშეკრულებებისა, რომლებსაც არ ეხებათ მითითებული ცვლილებები.“
„ამ განცხადების მიზნებისთვის კორპორაციულ კლიენტად მიიჩნევა კლიენტი, რომელსაც აქვს 20 ან/და მეტი აქტიური სალარო აპარატი და ასეთი კომპანიების შვილობილი (შვილობილად მიიჩნევა კომპანია, რომელშიც მომხმარებელი ფლობს წილის/აქციების არანაკლებ 50%-ს) კომპანიები.“
ზემოთ ხსენებული ცვლილება იხილეთ ლინკზე: დააჭირეთ აქ
წინამდებარე განცხადება კომპანია GSN-ს არ ართმევს უფლებას, რომ სურვილისამებრ შეცვალოს დადგენილი მომსახურების საფასური.
მომსახურების პირობებთან დაკავშირებით ნებისმიერი კითხვის არსებობის შემთხვევაში, გთხოვთ შეტყობინება გამოგვიგზავნოთ შემდეგ ელ. ფოსტაზე: info@gsn.ge
GSN ექსპრესს სერვისის ფასების ცვლილება
სააბონენტო მომსახურების საფასურის ცვლილება
როგორ მოვაგვაროთ ERROR 109 და GPRS NET ERROR
ცვლილება სერვისის ფასებზე
სალარო აპარატების შეცდომების კოდები და მათი განმარტებები
როგორ გადავიხადოთ სააბონენტო მომსახურების ღირებულება?